עליאקספרס פתחו קטגוריה ענקית של מוצרים במחירים אפסיים ! והמוצרים האלה מגיעים במהירות שלא הכרנו ! הסיבה לכך -המוצרים נמצאים במחסנים בארץ ובמדינות סמוכות אלינו.
למה שווה לרכוש בקטגוריה זו-
- משלוח מהיר מאוד – רוב המוצרים מגיעים מהמחסנים שלהם בארץ ולכן המשלוח מהיר מאוד (לרוב מגיע תוך שבוע וחצי )
- משלוח חינם בהזמנות מעל 38 ₪ מכל המוצרים בקטגוריה
- מחיר – מבחר ענק של מוצרים במחירים נמוכים מאוד
- החזרות חינם – לא מרוצים – החזרה פשוטה לאלי אקספרס – לפרוט כיצד להחזיר לאליאקספרס הכנסו למדריך הבא
הקטגוריה תופיע עם הסמל הבא :

את המוצרים בקטגוריה תוכלו למצוא בלינק הבא
הבינה המלאכותית – לרוב יופיעו לכם בהתחלה מוצרים שהתעניינתם בהם בעבר 🙂
41 תגובות
איפה רואים את ההזמנות של קניות שעשיתי במסגרת choice
הן לא מופיעות בדף ההזמנות הרגיל.
מדוע אינני מצליחה לאחד בין שני סלי קניות על שמי
הי קטגוריית CHOICE היא סל נפרד משאר המוצרים – יש לגלול למטה ולראות את הסל השני
בבקשה תעזרו לי!
הכונן הקשיח עבד חצי שנה ונשבר. כ-2 TB של מידע אבד. זה בלתי אפשרי לתקן את זה אפילו עם כלי עזר של WD. Western Digital נותנת אחריות ל-3 שנים על מוצריה HD. אנא עזור לי להחזיר את העלות או לקבל מוצר עובד חדש מהמוכר.
מדוע אי אפשר לקבל החזר דרך קטגוריה זו עבור סחורה שהתקלקלה ולא עמדה בתקופת האחריות של היצרן?
מספר הזמנה:
1104730465426631
ההזמנה בוצעה בתאריך:
Apr 26, 2024
https://he.aliexpress.com/item/1005006301861542.html?spm=a2g0o.order_detail.order_detail_item.3.246d4d1axGt7JB&gatewayAdapt=glo2isr
שלום היות וזה מוצר שלא אנחנו המלצנו אין לנו דרך לעזור אבל מומלץ לפנות לשרות לקוחות שלהם או לפנות לחברת האשראי ולהגיד שהעסקה לא היתה טובה
מוצר כזה מומלץ לרכוש באמזון
קיבלתי הודעה שהמסירה לנקודת האיסוף נכשלה
מזה?????
האם אי אפשר לבקש מצ'ויס ולהסביר להם כמה נצרך הדבר בישראל של משלוח עד הבית?
אנשים יסכימו לשלם על זה גם תוספת כמה שקלים לאור המצב שהם שולחים את זה לכל חלקי העיר במקומות מרוחקים ומעצבנים
שיבינו למה TEMO במעלה עליהם רק בגלל המשלוח!!
יש מצב שהם יסכימו, לא נראה לכם?
האם יש לכם תקשורת איתם להציע להם/לבקש מהם כזה דבר?
הי לא ידוע לנו על האפשרות הזו – יש פעמים שאפשר לשלם בדואר ישראל עוד 17 שח ומגיע עד הבית
אמזון מגיע עד הבית – אנחנו נתחיל עכשיו הרבה עם אמזון
לצויס באמת יש אפשרות של שידרוג בכמה שקלים למשלוח עד פתח הבית הם נותנים את האפשרות לבחור כשהם מודעים ע=שהמשלוח בדרך ומבקשים שתאשרי נקודת חלוקה…
האם אפשר
הזמנתי מוצר מצוין
הוא היא פגום
שלחתי בחינם
המומר הגיע אל המוכר
והם פשוט לא מזכים
אני מתכתב הם מבטיחים שיתנו זיכוי
אין עם מי לדבר
מה אני יכול לעשות נגד זה
לבטל מול חברת האשראי לשלוח להם את הביטול והזיכוי שהם הבטיחו והם יזכו אותך
אני בכלל לא מצליחה לרכוש, נותן לי הערה שלא עושים משלוח לישראל. יש רק אופציה של " הוסף לסל הקניות" ולא " קנה עכשיו".
מישהו יכול להסביר לי ?
יש מוצרים באלי אקספרס שאינם יכולים להישלח לישראל
יש גם מוצרים שחלק מהצבעים יכולים להישלח וחלק לא..
מה שאת יכולה לעשות זה משהו חדש באלי אקספרס שבסל קניות ליד כל מוצר בצד שמאל למעלה יש ציור של פח, לב ,וזכוכית מגדלת בתוך ריבוע כשאת לוחצת עליו הוא מעלה לך את אותו מוצר בדיוק רק ממוכרים אחרים ושם את יכולה לעבור אחד אחד ולראות מי שולח לישראל..
בהצלחה
הזמנתי לפי ההמלצה כאן
אממה שלחו לי את זה לחור מרוחק בארץ
אין לי מושג עם מי לדבר ואיך לקבל את הכסף בחזרה.
תודה על המידע המפורט!!!!
מסוכם ממש ברור.
הזמנתי לפי ההמלצה כאן
אממה שלחו לי את זה לחור מרוחק בארץ
אין לי מושג עם מי לדבר ואיך לקבל את הכסף בחזרה.
על מה שבקטגוריה מופיע כאילו אי אפשר לשלוח לכתובת שלי.. מישהו נתקל?
הי מאיה
כן יש בעיה בקטגוריה זו נסי דרך דפדפן אחר
מן שעושה את השליחויות זו חברת ציטה והיא תטרטר אתכם יופי יופי .כל פעם מגיע לי המדלוח שלהם למקום אחר .פשוט גרועים .
אין אפשרות בחירה לאם לבוא לקחת .
וכל משלוח לוקח מינימום שלושה שבועות .
זה המשלוח החמישי שלי מצויס/ציטה דפקו את חווית הקנייה באלי אקספרס .
ביזיון .תזימנו רק חשפו כמה שקלים יותר רק בלי הצויס בזה .
היי..
למה זה לא נותן לי אפשרות לשלם? זה נותן לי רק "הוסף לעגלה"?
האם הקופונים אמורים לעבוד על מוצרים מתוך הקטגוריה?
לא עובדים אצלי ומקבלת הודעה שהקופונים לא עובדים עם הנחות אחרות
אם אני מזמינה מכל מוכר משהו אבל כולם מקטגורית צויז וזה יוצא לי מעל 75 דולר אז אני משלמת מכס/מע"מ למרות שזה לא מאותו מוכר?
מוכרים שונים לא מגיע יחד .אז אין בעיה
רכשתי מוצר מהקטגוריה הזו למה עוד נוסף לי 30 שח על משלוח ??
יש להזמין מעל 38 ש"ח והמשלוח חינם
כל המוצרים שהוספתי לעגלה לא נשלחים לישראל. אני מדברת על מוצרים שונים וניסיתי בכמה חנויות
יש לך המלצה לחנויות שבוודאות שולחות או תיקון הבעיה?
תנסי מהמחשב יש להם באג באפליקציה
יש בעיה עם הקטגוריה הזו שא'א להתכתב עם המוכר לשאלות, בגלל שזה רובורט, זה מפנה אותי לצאט עם רובורט או עם אליאקספרס ולא עם המוכר הספציפי ובדר'כ הם לא יודעים לענות לי…
Choice לא מצאתי אשמח לעזרתך
CHOICE זו קטגוריה בתוך עלי אקספרס- לא החברת שליחויות
הזמנתי כמה מוצרים שהצטרפו בCHOICE לחבילה אחת, אבל נתנו לי מספר מעקב לא תקין, ורשום שכבר יצא מהמכס.
איך מתקשרים איתם לבדוק מספר מעקב תקין?
(מציינת שהזמנות שביצעתי כמה ימים אחרי כבר הגיעו)
איך אפשר לראות ולקנות מוצרים שהם לא choice, לא רוצה choice וכל המוצרים מופיעים עם הכיתוב choice
איך יוצרים קשר עם חברת שליחויות יש לי משלוח שכבר שבועיים כתוב נאסף ע"י חברת שליחויות
הי איזה חברת שליחויות מדובר? אפשר להתסכל בגוגל על המספר טלפון שלהם
איך אני יכולה לקנות את המוצרים? הוא נותן לי רק להוסיף לסל ולא לקנות
להכנס מדפדפן אינטרנט ולא מהאפליקציה
יש חסרון מסוים בקטגוריה זו, שאי אפשר להתכתב עם המוכר דרך ה"הודעות שלי", אלא רק בצורה אחרת, שמשום מה אינה מתורגמת לעברית.
תודה על ההערה
לגבי תרגום – גוגל תרגום עושה עבודה מעולה וממש פשוטה ממליצות להעזר בה
וואוו נכון זה ממש חסר. אם רוצים לשאול שאלה לפני , אי אפשר
בעיה כללית של עליאקספרס שלא נפתרת ב-choice: משלוח בדואר ישראל.
שולחים לך את החבילה לאן שבא להם, גם אם בחרת נקודה ספציפית.
אם זה לסניף דואר, צריך להזמין תור מראש בדר"כ ל-5 עד 7 ימים קדימה, בדרך כלל בשעות עבודה (לא עובדים בערב או בשישי).
המקום יכול להיות מרוחק (עד 4 ק"מ). ואז תיסע ברכב (חניה?) או תחב"צ. מאד לא נוח וזמין.
אני עובד לנסות את temu. שם ניתן לבחור נקודת משלוח והם לא עוברים דרך דואר ישראל.