עקבו אחרינו:

כמה זמן להמתין לחבילה ומתי מומלץ לפתוח תלונה

החלק הפחות נחמד בהזמנות מחו”ל הוא ללא ספק ההמתנה למוצר.
כמה זמן נחשב תקין עד שההזמנה תשלח? ומתי נכון לפתוח תלונה?


הכנו לכם מדריך מפורט – מהו זמן סביר ומה כבר נחשב ללא סביר ואפשר לפתוח תלונה.

זמן סביר לשליחת המוצר יהיה בין 24 שעות ועד 5 ימים.
בחודשים של סיילים או בתקופות חגים יתכנו עיכובים.

במידה והמוצר לא נשלח אליכם חזרו לדף המוצר ובדקו אם הוא במלאי,
יתכן שיש חוסר במלאי וזו הסיבה לעיכוב במשלוח (גם אם הופיע מלאי שהזמנתם זה יתכן ואפשרי)

לאחר שהמוצר נשלח המלצתינו היא להמתין עד חודש מיום קבלת מספר המעקב (לא מיום הרכישה)
להזין ביומן בסמארטפון תזכורת לעוד כחודשיים ובמידה המוצר לא מגיע לפתוח תלונה

כמה דגשים חשובים:

אין כל סיבה לבזבז אנרגיות ומאמצים לעקוב אחרי החבילה בכל שלב,
משלוח חבילות זה נושא לוגיסטי לא פשוט ועיכובים הם חלק שבשיגרה.
שאלות כגון:
“החבילה כבר שבוע בארץ ולא הגיע אליי”
“החבילה כבר שבוע בספרד”
“לא השתנה סטטוס כבר שבועיים”
“עבר חודש ולא הגיע”
“עבר שבוע ולא נשלח”
שאלות אלו ועוד הן שיגרה. זה קורה. זה לא מעיד על בעיה. ומילת המפתח בגדול היא סבלנות.
יש לנו מעל 5 שנות ניסיון בהזמנות מחו"ל ומעליאקספרס בפרט ומניסיוננו – כל ההזמנות הגיעו בסוף ללא יוצא מהכלל. גם לפי נתוני הדואר רק 6,000 הזמנות מתוך יותר מ 60 מליון
במהלך שנת 2017 לא הגיעו ליעדן. מדובר באחוז זניח מאוד (0.0001 מסך החבילות)
הכל או הרוב המוחלט מגיע בסוף. אז פשוט סבלנות.

במידה והמוצר לא הגיע אליכם לאחר חודש – חודש מיום שליחתו
פיתחו תלונה באתר ובמקביל בחברת האשראי / בפייפאל .
לרוב האתר יבקש מכם להמתין. אבל ככה אתם מוגנים גם להמשך

זמני המתנה בשיגרה:

אתרים סיניים עם משלוח רגיל – כחודש בממוצע.

אתרים סיניים עם משלוח מהיר – 7-14 ימי עסקים

אסוס – כשבועיים

אמזון – יהיה לכם צפי מסודר בקופה, אמזון בריטניה 3-7 ימים // ארה”ב, גרמניה, איטליה – 7-10 ימים בממוצע

אתרים למעקב אחר הדואר שלכם ושרות לקוחות:

17Track – אתר מעקב משלוחים עולמי בו ניתן לעקוב אחרי עד 40 מספרי מעקב בו זמנית

Yanwen –  אתר למעקב אחר משלוחים שבהם מספר המעקב מסתיים באותיות YW

CAINIAO – אתר למעקב אחר משלוחים בהם מספר המעקב מסתיים באותיות AE

מעקב באתר דואר ישראל

לינקים לשירות לקוחות של האתרים המובילים:

אמזון – ארה"ב 

אתר AliExpress:  במייל tradesecurity@aliexpress.com
עלי אקספרס – שירות לקוחות באתר שירות לקוחות דרך הקישור הבא (שאלות נפוצות). בנוסף ניתן לפתוח שיחת צ'אט עם נציג דרך הקישור הזה.

חשוב לנו להבהיר. האתרים ברובם יבקשו ממכם להמתין בסבלנות
לכן אם לא עבר חודש עד חודש וחצי אין סיבה למהר לעלות מול האתר
לרוב זה פשוט לא יעזור.
אתר אמזון חריג, הזמנות מאמזון שלא הגיעו לאחר 3 שבועות כבר אפשרי לעלות מול האתר ולברר את הסיבה

מקרים נוספים שיתכן ותיתקלו בהם:

השליח ניסה לתאם ולא עניתי לו
החבילה מופיעה כ”חזרה למוכר”

בכל אותם המקרים יש לברר מי חברת השילוח (דרך מספר המעקב)
וליצור איתם קשר לנסיון תיאום נוסף.
במידה ולא ידוע לכם חברת השילוח יש לעלות מול האתר ממנו רכשתם (אמזון, איביי וכו’)

מקרה חריג נוסף -החבילה מופיעה כנמסרה אבל לא קיבלתי אותה
לבדוק במספר המעקב לאן נמסרה.
אם נמסרה בעיר שונה מהכתובת שלכם:
1- פנו למוכר ותשאלו אותו בדיוק איפה החבילה נמצאת – ליצירת קשר עם המוכר
2- פתחו תלונה באתר ממנו רכשתם (עליאקספרס, וכו…) איך פותחים תלונה
צרפו לתלונה את סטטוס ההזמנה שמעיד שהחבילה נמסרה בעיר אחרת

במידה והחבילה אבדה / האתר מסרב לזכות אתכם למרות שלא קיבלתם חבילה
ניתן לפתוח תלונה מול חברת האשראי – לדווח על כשל תמורה
או מול פייפאל שמעניקים עד 180 ימי הגנה מיום ההזמנה.

נתקלתם בבעיה? צרו קשר ואנו נשמח לנסות ולעזור.

תגובה אחת

  1. צריכים לחכות על המוצר עד התאריך שכתוב שזה יגיע לכל מוצר יש תאריך הגעה ואם זה לא מגיע עד התאריך צריכים לפתוח תלונה הכי מהר שיש

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שוטף ושואב רצפות אלחוטי חכם כולל קיטור מובנה Tineco Floor One S7 Steam

מבצע מוגבל

שעון חכם אמייזפיט Amazfit Bip 5

מבצע מוגבל

מאוורר אלחוטי נתלה ונטען משולב מנורה כולל Power Bank וחצובה