עקבו אחרינו:

אלי אקספרס – איך מחזירים חבילה או פריט לAliExspress בחינם? המדריך המלא

החזר מוצר בחינם לעלי אקספרס, תקף רק לגבי מוצרים שיש להם את האפשרות ל"FREE RETURN". בכל מוצר בחלקו התחתון ניתן לראות האם האפשרות זמינה (ראו תמונה).

קיבלתם מוצר והוא פגום? המוצר לא מוצא חן בעיניכם? המוצר לא כפי שחשבתם ? תוכלו להחזיר את המוצר בחינם לעליאקספרס ולקבל את הכסף בחזרה!

1. פתיחת מחלוקת

לאחר שנפתחה המחלוקת עליכם למלא שאלון בו תסבירו מדוע אתם מעוניינים בהחזרת הפריט שהגיע אליכם. המוכר יקבל את הבקשה למחלוקת, ובתוך מספר ימים יצור קשר לגבי הבעיה שבגינה הגשתם בקשה להחזר. במידה והמוכר מאשר את ההחזרה, יופיע בתחתית הדף של המחלוקת ריבוע אדום שכתוב בו "View return label” , לאחר לחיצה עליו תקבלו ברקוד ההחזרה (תמונה מצורפת). לכניסה לאתר אליאקספרס לחצו עלי

2. אריזה

אורזים את הפריט בתוך קרטון או שקית עמיד, ועל גבי האריזה מדביקים את ה-Print Label

(התמונה למעלה הכוללת את הברקוד)

3. החזרה לדואר

הולכים לסניף דואר ישראל הקרוב אליכם ושולחים את החבילה לכתובת שכתובה על ה-Print Label, לפי מה שאנחנו יודעים זה נשלח למחסן שנמצא באירפורט סיטי. שימו לב שאינכם צריכים לשלם שום דבר על שליחת החבילה, המקבל משלם על זה.

מביאים את המוצר לנקודת איסוף קרובה לביתכם- משאירים את החבילה באחת מנקודות האיסוף (אין צורך לשלם שום דבר).

*ניתן לעקוב אחר מיקום החבילה עם מספר המעקב שמופיע מתחת לברקוד בשטר המטען באתר של דואר ישראל לכן רצוי לצלם את החבילה עם המס' מעקב.

איימל ליצירת קשר : cs1.runnerexpress@gmail.com ( לא זמינים בשבת וראשון וכמובן לכתוב באנגלית, הם עונים מאוד מהר)

4. החזרת הכסף לבנק

לאחר שהמוצר מגיע למחסן ונסרק במערכת, המידע מתעדכן במערכת עלי אקספרס. כך שתקבלו את הכסף שלכם חזרה בתוך ימים בודדים ועד שבועיים (הכל יתעדכן באתר עלי אקספרס בדספיוט שפתחתם)

שימו ♥ –

הדואר לא מספק אישור שמסרתם להם את החבילה, כך שאם קורה מצב שמסרתם להם את החבילה יום לפני שנגמר תאריך המקסימלי שאלי אקספרס נתנו להחזרת המוצר, והמוצר לא מגיע אליהם בזמן – אין לכם הוכחה שמסרתם את החבילה בזמן. לכן בצעו את ההחזרה כמה שיותר מהר, בנוסף ניתן לדבר עם נציג מאלי אקספרס והם יאמרו לכם שבעיות כאלה קורות כל הזמן ושאין מה לדאוג ושאחרי בירור קצר הם מחזירים את הכסף גם במקרים כאלו.

12 תגובות

  1. מערכת מצאתי שיתפתי היקרה,
    יש לי שאלה – אני הזמנתי עגילים מאלי אקספרס. הם הגיעו גדולות מאוד….
    החזרתי דרך דואר ישראל לאחר שפתחתי מחלוקת..
    אלי אקספרס שלח לי שהמוכר לא קיבל את החבילה שלי ולכן המחלוקת נסגרת.
    מה אני עושה כעת?
    ובנוסף איך אני אדע איפה העגילים כעת?
    תודה רבה לכם על הכל.
    אני נהנית מאוד

    1. כשהחזרת את המוצר לעלי אקספרס- היית אמורה לקבל מספר מעקב.
      ממליצה לך לנסות לרשום למוכר שהחזרת את העגילים- ומתי תקבלי החזר.
      בהצלחה!

    2. שלום . האם היה מספר מעקב על המשלוח ? אם כן תשלחי למוכר את המספר מעקב.

  2. קניתי נעליים לילד והמידה לא נכונה.
    המוכר לא מאשר את פתיחת המחלוקת. כי לא סיפקתי הוכחות שהיתה בעיה במידע על המידה.

    איך אפשר להחזיר מוצר אם הטעות במדידה היא שלי?
    תודה!

  3. איך משכנעים את המוכר להסכים להחזר? אם אני מחזירה כי זה לא מתאים לי?

  4. אפרט:
    קניתי נעליים לילד והם גדולות מידי.
    המוכר ענה לי במחלוקת שהטענה לא מוצדקת, אין לו טעות במדידה.

    1. אפשר לבקש החזרה במידה והנעל במידה שהזמנת ומדדת כראוי יש לצלם לו הוכחות כגון תמונה עם ס"מ ליד הנעל שמראה שהנעל יותר גדולה ממה שבחרת .
      בהצלחה

  5. לא מבינה למה התגובות שלי נעלמות מכאן…
    האם לא ניתן להחזיר נעליים כי הם גדולות מידי??
    פתחתי מחלוקת והיא נסגרה ללא החזר כי לא סיפקתי ראיות. מה עלי לעשות??

    1. הי אפשר לבקש החזר ויש לנו מדריך מפורט על כך איך לפתוח סכסוך ומדריך הגנת הצרכן
      ראי מדריכים

  6. קרה לי מקרה בדיוק כמו מלי נראה לי שזה אותו מוכר
    היה צ'ויס
    והם לא מסכימים לי להחזיר
    קניתי נעליים לילד שלי מידה קטנה מידי,
    וכשאני רוצה להחזיר אני מסבירה להם שאקנה מידה אחרת הם מתעקשים שאתן הוכחה
    אבל היה כתוב מראש 15 ימים החזרה בלי לשאול שאלות אז למה צריך הוכחה
    אולי תוכלו לעזור לי?
    ניסיתי להחזיר לפי המדריכים שלכם ולא עוזר…

    תודה רבה!!

    1. מידה לא נכונה אמורה להיות תשובה טובה. תבקשי החזר בהקדם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פרחים יבשים

חלקי חילוף לדייסון

5

עגילים לנשים

17