שאלות ותשובות
שאלות נפוצות
"מצאתי שיתפתי", הינו מיזם חברתי שנועד ליצור קהילת שיתוף שתסייע לכל חבריה במציאת מוצרים שווים וזולים, תוך מתן עצות מועילות לגבי המוצר ותהליך הרכישה, כל חברי המיזם מקבלים מדי שבוע שיתופים והמלצות מחברי הקבוצה שבחרו לשתף אותנו במוצרים שרכשו ומצאו שהם שווים וטובים.
ההמלצות מרוכזות באתר שלנו, בקבוצות וואצאפ, טלגרם ובמייל
כדי לקבל את השיתופים מדי שבוע, ניתן להירשם כאן, הרישום הינו ללא עלות.
פתיחת חשבון הינה קלה ופשוטה. ניתן לעקוב שלב אחרי שלב דרך הקישור הבא
רכישה באתר 'אלי אקספרס', היא כמו כל רכישה ברחבי הרשת שבמהלכה מוזנים פרטי אשראי ונחשבת לרכישה בטוחה משום שמדובר באתר גדול ומאובטח.
עם זאת, מי שרוצה לבטח את עצמו, יכול להשתמש בשירות של "פייפל" שנועד לאבטח את הרכישות ברשת ואף לקחת אחריות על תהליך הרכישה כך שיהיה בטוח ככל שניתן ללא השארת פרטי אשראי באתר עצמו
מדריך הזמנה בטוחה עם PayPal.
במדינת ישראל, קיים פטור ממס בכל רכישה שהיא עד סכום של 75$ ממוכר אחד, כלומר שגם אם אתם קונים באתר עלי אקספרס מכמה מוכרים וחרגתם מהסכום של 75$ כל עוד לא רכשתם בסכום זה ממוכר אחד- לא תחוייבו במס. אבל אם תעברו את הסכום הזה ברכישה מאותו מוכר, אכן תצטרכו לשלם מס כפי שקבוע בחוק.
ניתן לעקוב אחרי החבילה שלכם באמצעות אתר שנקרא track 17, אתר זה הינו אתר שליחויות סיני שממונה על שליחת החבילות ודרכו ניתן לעקוב אחריה באופן פשוט ויעיל. לצורך כך יש להזין את מספר המעקב המופיע ברשימת ההזמנות שלך באתר וכן אמור להגיע לתיבת המייל שלכם לאחר ביצוע הרכישה.
בדרך כלל בעלי אקספרס המוצר מגיע דרך דואר ישראל, או דרך נקודות איסוף שונות שעלולות להשתנות מפעם לפעם. ישנם מקרים בהן המוצר יגיע ישירות לבית.
זמן המשלוח משתנה ממוצר למוצר וממוכר למשנהו, לעיתים יש מוצר שמגיע בתוך שבוע ולעיתים נדירות הוא מתעכב עד חודשיים אך הזמן הממוצע הוא כ-3 שבועות. עבור כל מוצר מצוין זמן ההגעה המשוער.
בשיתופים שלנו, לפעמים אנחנו מציינים גם את זמן המשלוח כדי לעזור לכם עם הנתון הזה.
ביטול רכישת מוצר באלי אקספרס אפשרית רק עד שהמוצר נשלח מבית המוכר כך שבעצם עדיין לא חויבתם בתשלום, אבל לאחר שהמוצר נשלח לא ניתן יהיה עוד לבטל את הרכישה.
ביטול הרכישה מבוצע באופן הבא: עליכם להיכנס לקטגוריית "מיועד למשלוח" בחשבון שלכם באלי אקספרס ולהקיש על ביטול.
במידה שמוצר התעכב באופן חריג, או הגיע פגום, ניתן לפתוח סכסוך מול המוכר על מנת לקבל החזר כספי מלא או חלקי על המוצר.
פתיחת סכסוך מתבצעת באופן הבא: נכנסים לחשבון שלכם באלי אקספרס, היכנסו לקטגוריית ההזמנות שלכם, בחרו את המוצר שאודותיו אתם מעוניינים לפתוח את הסכסוך ויופיע לכם לחצן בשם "פתח מחלוקת", לחצו עליו ותצטרכו לענות על כמה שאלות אודות סיבת הסכסוך עד לשליחה. (אם מדובר במוצר פגום מומלץ להעלות תמונות של המוצר הפגום).
כאשר נכנסתם לעמוד התשלום של המוצר, באחת השורות יופיע לכם לחצן עם סמל של עט ודף, לחצו עליו ותוכלו לרשום הודעה למוכר למדריך המלא
כאשר נפרסם קופונים באתר-תוכלו לממש אותם בעת רכישת מוצרים באתר. כל שעליכם לעשות הוא- להזין את קוד הקופון בעמודה של התשלום במקום המיועד לכך- (איפה שרשום להזין קוד קופון). שימו לב! הקופונים לא כוללים את מחיר המשלוח והם תקפים עבור מחיר המוצר בלבד.
למדריך מימוש קופונים
יש לפתוח מחלוקת ולציין החזרת מוצר, לאחר מכן תקבלו פתקית שבו יהיה רשום הכתובת לחזרה. יש לארוז את המוצר כולל הפתקית להחזרה ולגשת לדואר על מנת לשלוח.
למדריך החזרת חבילה
כל מה שצריך לעשות זה למחוק את הקבצי עוגיות
ראנר אקספרס זו חברת המספקת שירותים לעלי אקספרס בנושא החזרת טובין. לאחר שהחבילה מגיעה למחסן שלהם בישראל, תפקידם לבדוק את המוצר ולהעלות תמונות למערכת עלי אקספרס כהוכחה לפריט שהחזרתם, לאחר שהליך זה עובר בהצלחה אז יגיע לכם הזיכוי על הפריט.
ישנם פעמים בהם יש עיכוב קל במערכת, נסו לרענן את הדף או לצאת ולהיכנס לאחר כ-15 דקות, זה אמור להסתדר.
ההחזרה מתבצעת גם כן דרך דואר ישראל, זה חלק מהתהליך כפי שכתוב למעלה.
בדרך כלל הטווח הוא בין שבוע לשלושה שבועות, אך כאשר המוצר מגיע למחסן בישראל ונסרק זה נקרא שהחזרתם, כך שאין לכם מה לדאוג, פשוט פעלו בהקדם להחזרת המוצר מרגע אישור החזרת המוצר.
במידה וזמן המחלוקת פג בגלל עיכוב שלכם (הלקוח), ראנר אקספרס לא תוכל לעזור לכם בעניין. במידה וזמן המחלוקת פג בגלל עיכוב לוגיסטי שלהם (ראנר אקספרס), ראנר אקספרס יצרו קשר בשבילכם עם עלי אקספרס בכדי לשלוח להם את ההוכחה שהחבילה אכן התקבלה. כאשר מקרה זה קורה אנא תשלחו את מספר ברקוד ההחזרה שלכם למייל המצורך כדי שיוכלו לעזור לכם במקרה הצורך, מייל ליצירת קשר : cs1.runnerexpress@gmail.com ( לא זמינים בשבת וראשון וכמובן לכתוב באנגלית, הם עונים מאוד מהר).
במידה ונגרם נזק כלשהו על ידכם (הקונה), ישנם חלקים שחסרים או שומש בצורה שמשפיעה על אופציית מכירה מחדש, אלי אקספרס יכולה להחליט שלא להעניק זיכוי כספי. במידה וזה קורה אתם תקבלו מייל ישירות מיהם.
ישנו באלי אקספרס שירות לקוחות אינטרנטי שעובד על בסיס צ'אט, בנוסף תוכלו להשאיר תגובות היכן שפתחתם את המחלוקת מלכתחילה.
קישור לשירות לקוחות של אלי אקספרס במידה ועונה לכם רק רובוט, לחצו בעקביות על הריבוע שאומר "תשובות אלו לא עונות על השאלה שלי", לאחר מכן נציג מטעם שירות הלקוחות יעלה לצ'אט וישוחח איתכם.
אפשרות נוספת לדבר עם נציג של אלי אקספרס : לוחצים על שיחה בצ'אט (24 שעות ביממה). לאחר מכן בוחרים את סיבת הפנייה וכותבים את הפרטים שמבקשים.
כעת תקבלו מענה אוטומטי שנציג יצור אתכם קשר תוך 24 שעות אך תשכחו מכך.
השיטה היא ללחוץ שוב על סיבת הפנייה שלחצנו בהתחלה ושוב למלא את הפרטים שמבקשים ורק אז תקבלו אפשרות של "צור קשר עם נציג מיד",לאחר מכן הם באמת עונים מיד.
זו הדרך הכי טובה ליצור עם אלי אקספרס קשר. בעוד שנשמע כאילו מדברים עם בוט, לאחר שמעמיקים בהסברת הבעיה, אכן מגיע מענה אנושי שעונה לעניין.
טיפ נוסף: רצוי לבקש בסוף השיחה case ID ,מדובר מספר סידורי של השיחה שלכם (מספר עם 16 ספרות), ככה שלא תצטרכו כל פעם לפרט את הבעיה מחדש לנציגה שמדברת אתכם אלא תוכלו להגיד לה לקרוא את השיחה במספר הנ"ל ולהתעדכן על הבעיה.
פתיחת חשבון הינה קלה ופשוטה. ניתן לעקוב שלב אחרי שלב דרך הקישור הבא
למדריך פתיחת חשבון באמזון
בכל מוצר/קניה מעל 49$ האתר מעניק לכם משלוח בחינם! מתחת למחיר הנ"ל תחוייבו בדמי משלוח כפי שיופיע באתר.
כן. האתר אמזון מאפשר לעשות זאת, עם זאת, חשוב לשים לב ולוודא בעמוד התשלום שאתם לא משלמים על משלוח מסיבה כזו או אחרת, כי לפעמים בשלב הסופי פתאום נוספים דמי המשלוח.
עד 75$ ישנו פטור ממס, אך בשונה מההתנהלות באתר עלי אקספרס, כאשר תחרגו מהסכום הנ"ל, תחוייבו במס ישירות בעמוד הקנייה.
ברוב המקרים המשלוח יגיע ישירות לביתכם, אך לעיתים רחוקות המוצר יישלח לנקודת איסוף, ניתן לעקוב אחרי מיקום המוצר דרך האתר.
לרוב המוצר מגיע ללקוח כשבועיים לאחר הרכישה, אך תמיד ישנם שינויים בין המוצרים השונים.
כן. יש באתר שירות לקוחות יעיל אליו ניתן לפנות כאשר נתקלתם בבעיה עם המוצר. מעבר לשירות לקוחות.