קבלת החזר כספי ב – 2 שלבים בלבד
הסיבות לפתיחת דיספיוט / Dispute (לאחר הזמנה באתר עליאקספרס) :
המוכר/חנות לא עמדו בתנאי המשלוח והוא מתעכב.
המשלוח ממאן להגיע.
המוצר שונה ממה שהוזמן בתכלית.
כמות הפריטים שהגיעו לא תואמת את המספרים שהוצגו בדף המוצר ועוד.
מוצר לא שמיש.
אחרי שמוכר/חנות באתר עליאקספרס מוציאים את המוצרים שהזמנתם למשלוח, אפשרי 'לפתוח דיספיוט' – לבקש ביטול והחזר כספי, גם הרבה אחרי שהמוצר כבר בדרך.
- הקישור Open Dispute נמצא ב'הזמנות שלכם'. יש לאשר תחילה את קבלת המוצר (גם במידה ועדין לא הגיע) ראו כפתור כתום.
2. לאחר אישור קבלה – יופיע לכם ההפשרות של החזר/החזרה (ראו תמונה ). יש לציין את סיבת הפתיחת ערעור.
מומלץ לצרף תמונה להוכחת הבעיה.
לאחר כמה ימים תקבלו עדכון למייל בנוגע לערעור – אם הוחלט על מתן הכסף חזרה תראו אותו בחשבונכם לאחר כמה ימים.
מעניין לדעת- אליאקספרס עושה מהפכה בשרות לקוחות
כאשר הבינו באתר עליאקספרס שהשירות שלהם נחשב לבעייתי עבור רוב אוכלוסיית העולם והמוצרים בחלקם לא עומדים בסטנדרט מערבי, נעשתה מהפכה של ממש וכיום ניתן למצוא מגוון רחב של איכויות, לסווג על פי המלצות, דירוגים ואמינות הספק.
במישור השירותי, עליאקספרס דואגים ללקוח עד הסוף (ולמעשה – עד הגעת המשלוח וגם הרבה אחריו). את פתיחת הדיספיוט ניתן כאמור לבצע גם חמישה-עשר יום לאחר הגעת המשלוח. יתרה מכך, במשך כ 60 יום (משתנה בין ספק לספק), עליאקספרס מעניק לכם 'ביטוח הזמנה' שיאפשר לכם לקבל פיצוי או החזר מסיבה כלשהי – אותה עליכם יהיה לפרט בפנייה אם תירצו להגיש תלונה על הספק/מוצר/תהליך המשלוח.
כמעט בכל סיטואציה וסטטוס של ההזמנה, תוכלו לפנות לחנות/לסוחר ולהתלונן. אם התלונה מוצדקת ויש לכם הוכחות מצולמות, ברוב מכריע של המקרים תקבלו החזר, או פיצוי או משלוח של אותו מוצר בשנית. הדבר תלוי בוותק של הספק ובעלות המוצר שבחרתם להזמין.
לפני כל הזמנה, בידקו את ביקורות ההגולשים וחפשו עדויות על מהירות או איכות השילוח, כך תימנעו מהפתעות לא נעימות.
שימו לב שבכל דף מוצר באתר, כתובים תנאי המשלוח. למשל, אין טעם להתלונן על סוחר שלא שלח את המוצר אחרי 35 יום או לפתוח דיספיוט, כאשר תנאי השילוח אומרים שהוא מחויב לעשות זאת עד 45 יום.
2 תגובות
קיבלתי ג'קט בגודל לא מתאים, מידה קטנה
פתחתי "דיספויט" לא קיבלתי תגובה על הערעור בינתים.
האם אני אמורה להחזיר את המוצר?
אם כן, לאן?
אשמח לתשובתכן
תודה על האתר שלכם הוא כ"כ יעיל ועוזר להתמקד!
הזמנתי תיק איפור עם כיתוב של שם
כתבתי בהודעה למוכר בקנייה את השם שבקשתי לכתוב
והגיע בלי שם בכלל…
הגשתי בקשה להחזר, נתנו לי אפשרות להחזיר בחינם.
אני ממש לא מעוניינת ללכת על לדואר ולהחזיר, איך אני מחייבת אותם להחזיר לי את הכסף על טעות שהם עשו?